If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз пък използвах един тампон с винт посредата. Пасна си идеално даже от скоба нямаше нужда Намерих си нова кутия иначе ама бая пари и искат - 110лв. ( бая ми се вижда за едно парче пластмаса ). Трябва да говоря и с едни други пичове , казаха ми че там може да се изнамери втора ръка , предполагам няма да е повече от 40 максимум 50лв.
@455115
Не може хем да духа от дупката, хем да смуче от нея
Ако има малка дупка преди турбината, едва ли ще се усети, защото въздухът ще подължава да си постъпва откъъм филтъра заради по-малкото съпротивление. Ако се разкачи или разпори всукателен въздуховод, тогава вече може да почне да вкарва боклуци и да бърка компютъра, но вакуум преди турбината всъщност няма! Там налягането си е атмосферно.
Отделно, шансовете да се скъса или пробие нагнетателен въздуховод са в пъти по-големи отколкото при всмукателен именно заради налягането и поизтичащите от това натоварвания.
trustworthy един въпрос към теб. Нагнетателния тръбопровод 1 или са няколко. Моя след турбината към кулера от към страната на кулера се омазнява..това дали е признак на скапан такъв.Още не съм го свалял, ама да питам преди да го откача!...
Един е само нагнетателният въздуховод и точно тая му част - м/у турбината и кулера - май най-често дава фира и се пръска. Предполагам, че е заради съпротивлението на кулера. Но гледам, че най-често такива маркучи се търсят Провери го да не ти е спукан нещо.
Иначе, омаслението ти е най-вероятно от турбината, но ако нямаш сериозен разход на масло на щеката, не си го слагай на сърце Самият кулер 100% има доста гняс насъбрана, но и това да не те плаши
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
А кулера,подлежи ли на почистване?И ако се чисти как?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Един е само нагнетателният въздуховод и точно тая му част - м/у турбината и кулера - май най-често дава фира и се пръска. Предполагам, че е заради съпротивлението на кулера. Но гледам, че най-често такива маркучи се търсят Провери го да не ти е спукан нещо.
Иначе, омаслението ти е най-вероятно от турбината, но ако нямаш сериозен разход на масло на щеката, не си го слагай на сърце Самият кулер 100% има доста гняс насъбрана, но и това да не те плаши
OK Възможно ли е ако е спраскан(което утре ще проверя)...след сменен дебитомер и филтри да пуши повече от нормалното и на ниски обороти да няма много сила....
А относно тръбата..само успях да я стисна 2-3 пъти, видя ми се много мека, пък и на терсене място е скобата откъм кулера..като остане време ще я видя. Нови такива продават ли се или да търся другаде или взаимозаменяема?
Аз пък използвах един тампон с винт посредата. Пасна си идеално даже от скоба нямаше нужда Намерих си нова кутия иначе ама бая пари и искат - 110лв. ( бая ми се вижда за едно парче пластмаса ). Трябва да говоря и с едни други пичове , казаха ми че там може да се изнамери втора ръка , предполагам няма да е повече от 40 максимум 50лв.
Лелееееее колега тия кви цифри са ти обадили!На мене един пич ми го даде на втора употреба 20лв и е перфектен!По-добре се разходи по-моргите или от некое Браво JTD са същите!
OK Възможно ли е ако е спраскан(което утре ще проверя)...след сменен дебитомер и филтри да пуши повече от нормалното и на ниски обороти да няма много сила....
Ако е спраскан, едва ли ще ти прави така само на ниски обороти. Там турбината не е надула достатъчно. Т.е. на високи би трябвало да са още по-изразени симптомите
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Странното в моя случай е , че като затапихме маркуча дет влиза в чупената кутия взе и при мен да пуши бая ( черна пушилка ), при по-високите обороти . Възможно ли е да е станала по-богата горивната смес и от това да е ?
Явно е станала по-богата и веротно причината е, че ти издиша от някъде нагнетателния тракт
Имаш предвид нагнетателния маркуч ли? Аз моя го свалих и проверих...всичко си е ОК, нямаше сцепвания, само малко пукнатини в областа около скобите. Но чернилката си остава....ама и колата върви
Comment